dissabte, 18 de febrer del 2012

Ssbrmglf



Què és Ssbrmglf? És la meva marca personal. Té l'origen en els meus inicis com a dissenyador gràfic, en que crear-se el propi logotip esdevé una de les feina complexa . El nom sorgeix d'eliminar les vocals del meu nom i cognoms, alhora que també trec dues consonants, la inicial del meu nom, i la del cognom. Aquesta manera de fer aleatòria, complexa i caòtica, no és la millor manera d'afrontar un encàrrec, per això m'ho vaig reservar per la meva marca personal.

L'imagotip (part d'imatge del logotip) representa una forma abstracta simple i ben definida, segura d'ella mateixa, simètrica, equilibrada i amb una base estable. Una icona d'un ocell, de la punta d'un llàpis sobre una superfície, una lletra girada, un grafisme oriental... m'és igual, no és res de tot això i sí que ho és a la vegada.

Els tres colors de la tipografia (Moonracer) separen els tipus consonàntics del nom, primer cognom i segon cognom i dinamitzen la tipografia. La tipografia Moonracer és una lletra senzilla i dura, amb caràcter tecnològic que combina de manera particular amb l'imagotip de formes més suaus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada