divendres, 30 de març del 2012

Palau de gel



Aquesta és una felicitació de Nadal que vaig fer pel Palau de Gel d'Andorra. Recordo que a Andorra vaig passar un d'aquells hiverns dels que diuen els grans "feia 50 anys que no nevava tant" i la inspiració em va venir d'aquest trauma que vaig passar, aixecant-me cada dia a -15 i amb les mans glaçades de rascar el gel del vidre del cotxe.
Com que el disseny va fer molta gràcia després van voler una adaptació a tanca publicitària. El logotip era una mascota d'un pingüí que ara he vist que ja ha desaparegut per un altre logotip més "moderniqui". Això també em fa veure que fa anys que estic treballant en aquest món... i que em faig gran també, perquè si no fós per aquestes coses (i l'esport) no me n'adonaria.

1 comentari:

  1. És molt enginyós! Llàstima que el canviessin per l'altre. No té ni punt de comparació!

    ResponElimina